نامه...
فرشته ی آرزوهام...!!!
♥♥♥ نگران رفتن ها نباشید,زمین گرد است...♥♥♥
سه شنبه 16 آبان 1391برچسب:, :: 17:38 :: نويسنده : TaNhA

 

* سلام بهونه ی قشنگ من برای زندگی..... آره بازم منم همون دیوونه همیشگی

* فدای مهربونیات چه میکنی با سرنوشت..... دلم واست تنگ شده بود این نامه رو واست نوشت

* حال منو اگه بخوای رنگ گلای قالیه..... جای نگاهت بد جوری تو صحن چشمام خالیه...

* ابرا همه پیش منن اینجا هوا پر از غمه..... از غصه هام هرچی بگم جون خودت بازم کمه

* دیشب دلم گرفته بود رفتم کنار آسمون..... فریاد زدم یا تو بیا یا منو پیشت برسون

* فدای تو نمی دونی بی تو چه دردی کشیدم..... حقیقتو واست بگم به آخر خط رسیدم

* رفتی و من تنها شدم با غصه های زندگی..... قسمت تو سفر شد و قسمت من آوارگی

* نمی دونی چقدر دلم تنگه برای دیدنت..... برای مهربونیات ، نوازشات ، بوسیدنت

* به خاطرت مونده یکی همیشه چشم به راهته ؟..... یه قلب تنها و کبود هلاک یک نگاهته ؟

* من میدونم همین روزا عشق من از یادت میره..... بعدش خبر میدن بیا که داره دوستت می میره

* روزات بلنده یا کوتاه دوست شدی اونجا با کسی؟..... بیشتر از این منو نذار تو غصه و دلواپسی

* یه وقت منو گم نکنی تو دود این شهر غریب..... یه سرزمین غربته با صدتا نیرنگ و فریب

* فدای تو یه وقت شبا بی خوابی خستت نکنه..... غم غریبی عزیزم زرد و شکستت نکنه

* چادر شب لطیفت تو از روت شبا پس نزنی.... تنگ بلور آب تو یه وقت نا غافل نشکنی

* اگه واست زحمتی نیست بر سر عهدمون بمون..... منم تو رو سپردمت دست خدای مهربون

* راستی دیروز بارون اومد من و خیالت تر شدیم..... رفتیم تو قلب آسمون با ابرا همسفر شدیم

* از وقتی رفتی آسمونمون پر کبوتره..... زخم دلم خوب نشده از وقتی رفتی بد تره

* غصه نخور تا تو بیای حال منم اینجوریه..... سرفه های مکررم مال هوای دوریه

* گلدون شمعدونی مونم عجیب واست دلواپسه..... مثه یه بچه که باره اوله میره مدرسه

* تو از خودت برام بگو، بدونه من خوش میگذره؟..... دلت مخواد می اومدم یا تنها رفتی بهتره ؟

* از وقتی رفتی تو چشام فقط شده کاسه خون..... همش یه چشمم به دره چشم دیگم به آسمون

* یادت میاد گریه هامو ریختم کناره پنجره؟..... داد کشیدم ترو خدا نامه بده یادت نره

* یادت میاد خندیدی و گفتی حالا بذار برم..... تو رفتی و من تا حالا کناره در منتظرم

* امروز دیدم دیگه داری منو فراموش می کنی..... فانوسه آرزوهامونو داری خاموش می کنی

* گفتم واست نامه بدم نگی عجب چه بی وفاست..... با این که من خوب می دونم جواب نامه با خداست

* عکسای نازنین تو با چند تا گل کنارمه..... یه بغض کهنه چند روزه دائم در انتظارمه

* تنها دلیل زندگی با یه غمی دوستت دارم..... داغ دلم تازه میشه اسمت و وقتی میارم

* وقتی تو نیستی چه کنم با این دل بهونه گیر؟..... مگه نگفتم چشمات و از چشم من هیچوقت نگیر

* حرف من و به دل نگیر همش ماله غریبیه..... تو رفتی من غریب شدم چه دنیایه عجیبیه

* زودتر بیا بدون تو اینجا واسم جهنمه..... دیوار خونمون پر از سایه غصه و غمه

* تحملی که تو دادی دیگه داره تموم میشه..... مگه نگفتی همه جا مال منی تا همیشه؟

* دلم واست شور میزنه این دل و بی خبر نذار..... تو رو خدا با خوبیات رو هیچ دلی اثر نذار

* فکر نکنی از راه دور دارم سفارش میکنم..... به جون تو فقط دارم یه قدری خواهش میکنم

* اگه بخوام برات بگم شاید بشه صدتا کتاب..... که هر صفحش قصه چندتا درده و چندتا عذاب

* می گم شبا ستاره ها تا می تونن دعات کنن..... نورشونو بدرقه پاکی خنده هات کنن

* یه شب تو پاییز که غمت سر به سر دل می ذاره..... مریم همون کسی که بیشتر از همه دوست داره

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 1
بازدید ماه : 95
بازدید کل : 1504
تعداد مطالب : 71
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1